دل نوشته های مهسا

صدا بزن مرا آنچنان که آهو جفتش را

دل نوشته های مهسا

صدا بزن مرا آنچنان که آهو جفتش را

وبلاگ جدید

به  اینجا منتقل شد .              www.onlynanaz.mihanblog.com

کاش می دانستی

کاش می دانستی

چه قدر چشم به راهت هستم

تا بیایی و مرا

دست در دست نسیم

تو به مهمانی فردا ببری

ای که احساسم را

تا فراسوی افق می خوانی

پس چرا تنگ بلورین مرا

از لب طاقچه مهر و وفا می رانی

بازهم در تب مهتاب دگر می سوزم

بی تو در تنهایی" کلبه می سازم

باز دل می بازم

شب " شب مهتاب است

چشم مه در خواب است

ومن اینجا نگران

که مبادا مهتاب" درد پنهان مرا با کس دیگر گوید

ومن اینجا تنها" اشک غم می ریزم

کاش می دانستی کاش. که من

دختر گمشده ی پاییزم.

تشکر

سلامی عاشقانه به همراه دلی پر از امید که شما دوستان در این مدت از من دریغ نکردید .

از تمامی دوستان که تو این مدت که من مریض بودم و برام کامنت میگذاشتن و لطف داشتن بسیار ممنونم . از سهیل از وبلاگ دوست دارم که تمام این مدت لطف داشت از ، امیر از وبلاگ دل شده گان ، اشکمهر عزیز از وبلاگ اشکمهر که لطف داشت ، قاصدک عزیز با نوشته های گرم و صمیمیش ( اعتدال بهار لحظه زیبا شدن زمین تجلی رویش و زایش آغاز بهاری دل انگیز را شاد باش )

از مهسا دوست عزیزم؛ پارکانت؛ ایران دخت ، غروب سیاه پوش ، یاس های سپید ، گلسا؛سام ؛مریم از وبلاگ عزیزم؛ دانیال ، علیرضا ، سارا ، دوستان مرتضی ، اکسیر ، تگرگ مهربان ، مسعود از وبلاگ جادوی ویندوز ، نیوشای سخن ، عروسک ، شاهین از گروه راک بو یز و فرناز دوست خوبم ممنونم و از کسانی که اسمشون را هم ننوشتم باز تشکر دارم چون حجم کامنت تقریباٌ زیاد بود .

به هر جهت در پی اساس کشی به میهن بلاگ هستم و احتمالا این خانه را به آنجا فروارد مینکم . بلاگ اسکای با تمام خوبی هاش خرابی زیاد داره و به همین دلیل قصد رفتن به میهن بلاگ را دارم .

با تشکر ناناز